Çalışma saatleri
7/24 Çağrı Merkezi Hizmeti
444 17 80


Pazartesi : 09.00–18.30
Salı : 09.00–18.30
Çarşamba : 09.00–18.30
Perşembe : 09.00–18.30
Cuma : 09.00–18.30
Cumartesi : 09.00–16.00
Pazar : Kapalı
Acentelerimiz
İsim Tip Şehir
SALTUR MİCE Acente Ankara İletişim
Türker Turizm Acente Ankara İletişim
son dakka turizm Acente Ankara İletişim
PERCORSA GRUPPO Acente Ankara İletişim
KENT TUR Acente Ankara İletişim
TRILYEDA Acente Ankara İletişim
HEKİMHAN TURİZM Acente Ankara İletişim
CETUR TURIZM Acente Ankara İletişim
FİX GEZİ Acente Ankara İletişim
GÖRAL TURİZM Acente Ankara İletişim
TÜRKER SEYAHAT ACENTASI Acente Ankara İletişim
DİKMEN ŞUBE Acente Ankara İletişim
LAMASSU TURİZM Acente Ankara İletişim
Dihle Turizm Acente Ankara İletişim
SARAÇ TURİZM Acente Ankara İletişim
EYKA TURİZM Acente Ankara İletişim
AST TRAVEL Acente Ankara İletişim
AMBİYANS GRUP Acente Ankara İletişim
ÜÇ MESCİD TURİZM Acente Ankara İletişim
İZİNDE TURİZM Acente Ankara İletişim
BİZİM ADA TURİZM SEYAHAT ACENTESİ Acente Ankara İletişim
USTA TURİZM SEYAHAT ACENTASI Acente Ankara İletişim
UZM TURİZM VE ORGANİZASYON Acente Ankara İletişim
ÖYKÜ TUR Acente Ankara İletişim
PASTORAL TOUR Acente Ankara İletişim
BİZİM ADA İZMİR Acente Ankara İletişim
ÖYKÜ TOUR KIZILAY Acente Ankara İletişim
Travel For Mice Acente Ankara İletişim
CEBECİ ŞUBE Acente Ankara İletişim
ELYESA TURIZM Acente Ankara İletişim
Web Api Acentesi Acente Ankara İletişim
SEKİZ TOUR Acente Ankara İletişim
YENİDEN TUR Acente Ankara İletişim
ÖZGE TUR Acente Ankara İletişim
tur312 Acente Ankara İletişim
ES PRİVADO TURİZM SEYAHAT ACENTASI Acente Ankara İletişim
md Acente Ankara İletişim
Tanba Tur Acente Ankara İletişim
cep turizm(ÇORUM) Acente Çorum İletişim
sehavet tur konya Acente Ankara İletişim
ray tur Acente Ankara İletişim
ARENDENİZ Acente Ankara İletişim
AKAYTUR Acente Ankara İletişim
MİTO TURİZM Acente Ankara İletişim
MİTO TURİZM Acente Ankara İletişim
PRESENT TOUR Acente Ankara İletişim
ALTES TOUR Acente Ankara İletişim
Demo Acente Acente Ankara İletişim
ADONİS TUR Acente Ankara İletişim
PRİVADO TURİZM Acente Ankara İletişim
Kullanıcı Sözleşmesi

SALTUR TURİZM & SEYAHAT ACENTASI YURT İÇİ - YURT DIŞI PAKET KARA TURLARI SATIŞ SÖZLEŞMESİ

TARAFLAR ve KONU:
Bir tarafta Atatürk Bulvarı No:175/4-8 Kavaklıdere/Ankara adresinde ikamet eden SALTUR LTD ŞTİ. (sözleşmede SALTUR olarak anılacaktır) ile diğer tarafta adresinde ikamet eden    katılımcı (sözleşmede "Tüketici" olarak anılacaktır) arasında iş burada belirtilen hizmetin verilmesine dair aşağıda belirtilen tarihte iş buradaki koşulları içeren bir hizmet satış sözleşmesi imzalanmıştır. Gerek http://www.saltur.com.tr sitesinden, gerekse Saltur'un diğer iletişim adreslerinden yapılacak rezervasyon ve satış, tüketici tarafından ön. ödemenin yapılması ile kesinlik kazanır. Ön ödeme ile birlikte iş bu satış sözleşmesinin tüketici tarafından okunmuş ve onaylanmış olması ilgili rezervasyonun kesinleşmesi için ön koşul olup, iş bu sözleşmenin koşullarının kabulü tüketici tarafından yazılı veya diğer iletişim ortamlarında teyit edilmeden, tur rezervasyonu kesinlik kazanmayacaktır. Bu sözleşme KARŞILIKLI OLARAK MÜZAKERE EDİLEREK ve önemli hususların tamamı yolcunun bilfiil sözlü onayı alınarak taraflarca okunmuş, anlaşılmış ve kabul edilmek sureti ile imzalanmıştır.


1)    HİZMETİN NİTELİĞİ:

1.1. SALTUR ile Tüketici arasında yapılan iş bu sözleşme uyarınca SALTUR "Ayrıntılı Tur Programı" nda (Ek.1) belirtilen turistik gezi ile ilgili olarak taahhüt ettiği hizmetleri sağlamayı, Tüketici ise iş bu sözleşmede belirtilen yükümlülükleri yerine getirmeyi geri dönülmez bir şekilde kabul, beyan ve taahhüt eder. Tüketici, Ek.1 de yer alan özel fiyat koşulları, özel şartlar ve taahhütleri de içeren Seyahat Programı'nın ve Geziye Katılım Formu'nun (Ek.2) iş bu sözleşmenin ayrılmaz bir parçası olduğunu ve iş bu sözleşmede SALTUR tarafından sağlanan hizmetlere yapılacak tüm atıfların Ek.2 de ayrıntılarıyla belirtilen tur hizmetlerine yapılmış olacağını kabul ve beyan eder. Tüketici, iş bu sözleşmeyi onaylarken "Ayrıntılı Tur Programının (Ek.1) ve "Geziye Katılım Formu’nun (Ek.2) içeriğini de karşılıklı müzakere ederek kabul etmiş bulunmaktadır.
1.2. SALTUR tarafından verilecek hizmetin temel özellikleri, turun hareket dönüş tarihi ve saatleri ile kesintiler dahil turun süresi ile tur sırasındaki duraklama yerleri ve nakil bağlantıları dahil turun güzergahı, ulaşım araçlarının cinsi, konaklama yeri ve sınıfı, yemek öğün sayısı, varsa rehber ve tura dahil diğer hizmetlere ilişkin diğer bilgiler, iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan Ek.2 de yer alan "Ayrıntılı Tur Programı" nda verilmektedir.

2)    GENEL HİZMET KOŞULLARI;


2.1. SALTUR'a ait bir rezervasyon ve satış, Tüketici tarafından ön ödemenin yapılması ile kesinlik kazanır. Ön ödeme ile birlikte iş bu satış sözleşmesinin Tüketici tarafından okunmuş ve onaylanmış olması ilgili rezervasyonun kesinleşmesi için ön koşul olup, iş bu sözleşmenin koşullarının kabulü Tüketici tarafından yazılı veya elektronik ortamda veya telefonda teyit edilmeden tur rezervasyonu kesinlik kazanmayacaktır.
2.2. Birden çok kişi ya da bir grup adına rezervasyon yaptıran Tüketici, Ek.2 de yer alan "Ayrıntılı Tur Programını” ve iş bu sözleşme koşullarını aynı grup içerisinde diğer kişilere ayrıntılı bir biçimde bildirmekle ve her bir katılımcının iş bu sözleşme koşullarını kabul etmesi veya onaylamasıyla sorumludur. Birden çok kişi ya da bir grup adına rezervasyon yaptıran katılımcılardan her birinin İş bu satış sözleşmesini okuması ve onaylaması Tüketici dahil tüm grupta tüm katılımcıların rezervasyonunun kesinleşmesi için ön koşul olup, grup adına rezervasyon yaptıran Tüketici dahil gruptaki tüm katılımcıların yazılı, telefon ile veya elektronik ortamda teyidi olmaksızın tur rezervasyonu kesinlik kazanmayacaktır.
Birden çok kişi ya da bir grup adına rezervasyon yaptıran Tüketici olması durumunda bile gruba mensup tüm katılımcılardan her biri Ek.1 de yer alan koşulları yerine getirmekle ve SALTUR tarafından sözlü veya yazılı bildirilen tüm belgeleri eksiksiz ve zamanında SALTUR'a ibraz etmekle yükümlüdür.

3)    ÖDEMELER VE REZERVASYON ŞARTLARI:

3.1. Tüketici tarafından SALTUR'a rezervasyon ile ilgili başvurular, ayrıntılı tur programı satışa çıkmadan önce ya da çıktıktan sonra sözlü (telefon, acenta ziyareti) veya yazılı olarak (mektup, faks, e-posta) yapılabilir. SALTUR tarafından başvurulara göre öncelik sıralaması yapılıp Tüketiciye gezi teyit edilir ve/veya yedek listeye alındığı bildirilir.
3.2. Ek.2 de belirtilen turun vergiler dahil fiyatı ve ödeme şekli ile toplam satış fiyatı Ek.2 de bildirildiği şekildedir. Sözlü ya da yazılı yapılıp teyidi alınan başvuru "Ayrıntılı Tur Programlında belirtilen ön ödemenin zamanında, Ek.2 de belirtilen banka hesap numarasına belirtildiği şekilde ya da SALTUR'a yapılması ile ve iş bu sözleşmenin Tüketici tarafından yazılı, sözlü veya elektronik ortamda onaylanması ve/veya kabulü ile kesinlik kazanır. Ön ödeme ile birlikte bu Satış Sözleşmesi ile eklerin onaylandığı kabul edilir.
3.3. SALTUR ön ödemenin Ek.2 de bildirildiği şekilde ve tarihte yapılmaması durumunda başvuruyu koşulsuz olarak ve neden göstermek zorunluluğu olmadan tek taraflı olarak iptal etme hakkına haizdir. Bu durumda yazılı ya da sözlü geri bildirim ön koşulu yoktur. SALTUR'dan teyit ve onay alınmadan bir gezi için bankaya para yatırılamaz. Böylesi yanlış bir havalenin iade masrafı Tüketiciye aittir.
3.4. Kayıt anında tur bedelinin en az %25'i, bakiyesinin ise (son dakika satışları hariç) gezinin başlamasından en geç yurt dışı turlarda 45 gün, yurt içi turlarda 28 gün öncesine kadar ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin gerçekleştirilmemesi halinde SALTUR yapılan rezervasyonu iptal edip, gezi bedelinin %25'i ni cayma tazminatı olarak Tüketiciye fatura eder.
3.5. Yapılacak ön ödeme, son ödeme ya da ara ödeme varsa taksitli ya da kredi kartı ödeme koşulları ödeme tarihleri ve varsa özel cezalar her gezi satış programında ayrı ayrı belirtilir. Ara ödeme veya son ödemenin yapılmasında Tüketicinin temerrüde düşmesi veya gecikmesi durumunda iş bu sözleşmede veya Ek.2 de belirtilen yaptırımların yanı sıra aylık %4 oranında gecikme faizi uygulanır.

4)    YURT DIŞI TURLARI VİZE İŞLEMLERİ:

4.1. Vize, pasaport işlemleri Tüketiciye aittir. Ancak gezinin başlamasından bir ay (30 gün) öncesine kadarki sürede gerekli tüm belgelerin eksiksiz olarak acentaya teslim edilmesi halinde ücreti mukabilinde vize işlemleri takip edilebilir. Bir aylık (30 gün) sürede veya daha sonra vize için teslim edilen pasaportla ilgili olarak, vize işlemleri tamamen konsoloslukların inisiyatifinde olduğundan acentanın vize alınamamasından dolayı herhangi bir sorumluluğu yoktur. Vize alınması o ülkeye giriş garantisi vermediğinden, ülkeye kabul edilmeyenler açısından acentanın hiçbir sorumluluğu yoktur, bu sebeple Tüketici herhangi bir iade veya tazminat ödenmez.

 

5)    PAKET TUR SEYAHAT SİGORTASI:

5.1. SALTUR 1618 sayılı kanun gereği tüketicilerine "Zorunlu Paket Tur Sigortası" sağlamak zorundadır. SALTUR'un bu sözleşmenin 6, 7, 8, 9, 10 ve 11.nci maddeleri geçerli olmak kaydıyla taahhüt ettiği hizmetlerin acentanın iflası da dahil olmak üzere herhangi bir nedenle verilmemesi veya taahhüt edilen şekilde verilememesinden kaynaklanabilecek sorumluluklarını en az paket tur bedeli kadar sigorta ettirmiştir.
5.2. Tüketici'nin SALTUR'dan satın aldığı veya harici olarak şahsen yaptırdığı "Seyahat Sigortası" işlemlerinde ilgili sigorta şirketinin kuralları geçerlidir.

6)    FİYATA DAHİL HUSUSLAR:

6.1.  SALTUR'un satışa sunduğu konaklamak yurt içi ve yurt dışı gezilerinin afişe fiyatlarına nelerin dahil olduğu, nelerin dahil olmadığı ve ödeme koşullarını Ek.1 de açıklıkla belirtilmiştir.
6.2. Ek.1 ve Ek.2 de belirtilen ücrete dahil olan ya da olmayan ulaşım, havaalanı vergileri, bilet kesim hizmet bedeli, yurt dışı çıkış harçları, vize bedeli , müze ve ören yerleri giriş ücretleri gibi maliyet unsurlarının meblağları tur tarihine kadar bağlayıcı olmayıp, rezervasyon veya ön ödemeden sonra SALTUR'un kontrolü haricinde doğabilecek fiyat artışları veya zamlarla ilgili olarak veya liman ve havaalanına iniş vergileri gibi harç vergi ve ücretler ile döviz kurlarından kaynaklanan fiyat değişikliklerinde, Tüketici'ye belgelemek şartıyla, fiyat farklarını tur fiyatına aynen yansıtma hakkı bulunmaktadır.
6.3. Tur programlarında verilen fiyatlar iki kişilik odalardaki kişi başı fiyatlardır.Ek.2 de ki "Ayrıntılı Tur Programı" nda belirtilen özel koşullar hariç, iki kişilik odalarda tek başına kalmak isteyen kişiler tek kişi farkını ödemek zorundadır.
6.4. İki kişilik odalarda kalmak üzere geziye katılan ve ön ödeme yapan bir Tüketici geziyi herhangi bir süre içeresinde iptal ettiğinde (iptal süresi önemli değildir.); Tüketici'nin iade hakkı olduğu durumlarda odada kalacak ikinci kişi tek oda(single) farkını kabul etmez ise, tek oda farkı iade miktarından düşülecektir.

7)    İPTAL , REZERVASYON DEĞİSİLİKLERİ VE FESİH KOŞULLARI:

7.1. SALTUR bu sözleşme ile yürürlük kazanan satışı ile ilgili Ek.l de yer alan özel şartlarda bildirdiği süreler içerisinde yeterli katılım sayısı sağlanmadığı taktirde turu tek taraflı olarak iptal edebilir veya başka bir tarihe erteleyebilir. Bu taktirde dileyen Tüketiciye almış olduğu ücretin tamamını kesinti yapmadan iade eder. Böyle bir durumda Tüketicinin tazminat hakkı olmaz.
7.2. Tüketici'nin satın almış olduğu paket turu tek taraflı olarak iptal etmek istemesi halinde; SALTUR'un sözleşme imzası ile birlikte Tüketici'ye verdiği tur programında belirtilen özel şartlar öncelikli geçerli olacaktır, şayet tur programında geçerli iptal şartları belirtilmemiş ise 7.2.a ve 7.2.b maddelerinde belirtilen genel şartlar uygulanacaktır;
7.2. a. Yurt İçi Turlarında;
-Turun başlangıç tarihine 28 gün kalaya kadarki iptallerde cezasız tam iade yapılır.
-Turun başlangıç tarihine 27-21 gün kalaya kadarki iptallerde tur ücretinin %25 ini,
-Turun başlangıç tarihine 20-14 gün kalaya kadarki iptallerde tur ücretinin %50 sini,
-Turun başlangıç tarihine 13-07 gün kalaya kadarki iptallerde tur ücretinin %75 ini,
-Turun başlangıç tarihine 06-00 gün kalaya kadarki iptallerde tur ücretinin tamamını
b. Yurt Dışı Turlarında;
-Turun başlangıç tarihine 45 gün kalaya kadarki iptallerde cezasız tam iade yapılır.
-Turun başlangıç tarihine 44-30 gün kalaya kadarki iptallerde tur ücretinin %25 ini,
-Turun başlangıç tarihine 29-21 gün kalaya kadarki iptallerde tur ücretinin %50 sini,
-Turun başlangıç tarihine 20-14 gün kalaya kadarki iptallerde tur ücretinin %75 ini,
-Turun başlangıç tarihine 13-00 gün kalaya kadarki iptallerde tur ücretinin tamamını
SALTUR'a cezai şart olarak ihtara gerek kalmaksızın defaten ödemeyi Tüketici ve aynı sözleşmeye bağlı Ek.2 de belirtilen diğer katılımcılar kabul ve taahhüt eder. Ancak iptal edilen paket turda taşımacı havayolu ise havayolunun uyguladığı cezalar da hesaba katılır. (Havayolu grup biletleri kesildikten sonra kesinlikle ücret iadesi yoktur.)
7.3. Ödeme kredi kartı ile yapıldı ise kredi kartı iptal ve iadelerinde bankaların genel şartları geçerli olup, SALTUR'un bir yükümlülüğü bulunmayacaktır. Tüketicinin kendi isteğiyle uçaklarda "upgrade" yaptırmasından ya da "mil" kullanmasından doğacak zararlardan SALTUR sorumlu değildir.
7.4. Tüketici veya SALTUR geziyi, iptal koşulları süresine uygun olarak iptal ettiğinde; iade edilecek tutar SALTUR'a ödenen para birimi cinsinden olacaktır. Zaman içerisinde dövizde oluşabilecek kur farkından SALTUR sorumlu tutulamaz.

8)    TÜKETİCİNİN HATALARINDAN YADA MAZERETLERİNDEN DOĞABİLECEK SORUNLAR:

8.1. Zamanında yapılmayan ödemelerden, SALTUR'a zamanında ulaştırılmayan ya da eksik ulaştırılan belgelerden doğabilecek sonuçlardan SALTUR sorumlu tutulamaz. Böylesi durumlarda SALTUR' un Tüketicinin kayıt yaptırdığı paket turunu iptal etme hakkı vardır.
8.2. Tüketicinin nüfus cüzdanı, pasaport, gümrük belgeleri, bilet, aşı, vb. eksikliği, ebeveynlerden gelen geçersiz pasaporta sahip olması, çocukları için yurt dışı çıkış muvafakatnamesi olmaması, uçaklarda "seyahat edemez" raporuna sahip bulunması, pasaportunda yeterli boş sayfa ya da yeterli süre olmaması gibi nedenlerle geziye çıkamaması ya da adli merciler veya kolluk kuvvetleri tarafından yurtdışına çıkışının yasaklanması veya engellenmesi bir havalimanında tutulması, gezi sırasında tutuklanması veya göz altına alınması durumunda tüketici SALTUR'dan herhangi bir geri ödeme ya da tazminat talebinde bulunamaz.
8.3. Tüketici iş bu sözleşmede beyan ettiği isim ya da isimlerin (yurt içi turlar için nüfus cüzdanı, yurt dışı turlar için de pasaportta yazılış biçimiyle) bilgilerin doğruluğundan sorumludur. SALTUR pasaport, vize, gümrük işlemleri veya bilet işlemlerinde Tüketici tarafından kendisine sağlanan bilgilere dayanacak olup, SALTUR'un bilgilere dair ayrı veya bağımsız bir inceleme veya soruşturma zorunluluğu kesinlikle yoktur. Tüketici tarafından SALTUR'a sağlanan bilgilerden kaynaklanan sorunlardan ve sonuçlardan SALTUR sorumlu tutulamaz. Tüketicinin bu durumda herhangi bir tazminat talebi veya hakkı bulunamaz.
8.4. Tüketici'nin gezinin başlangıç noktasına gelişlerindeki ulaşım araçlarından doğabilecek gecikme veya benzeri bir nedenden konaklama ya da buluşma yerine geç kalma, tur rehberinin belirttiği buluşma saati ile ilgili turu kaçırma durumları gibi kendi sorumluluğunda olan bu konulardan SALTUR' u sorumlu tutamaz, herhangi bir hak iddiasında veya tazminat talebinde bulunamaz.
8.5. Tüketici'nin SALTUR tarafından bildirilen saatte ve hareket noktasında hazır bulunmaması durumunda oluşabilecek gecikme veya yetişememe durumlarında bilet açığa alınamaz ve gezi ücreti hiçbir şekilde iade edilmez.
8.6. Tüketici'nin ücretini ödediği halde, (Saltur'un Ek.1 de belirtip yerine getirilmeyen bir hizmetinin belgelenmesi dışında) herhangi bir sebeple Ek.l içeriğinde belirtilen kendisine tahsis edilen otelde kalmak istememesi veya kişisel sorunları ya da mazeretlerinden dolayı geziden veya otelden ayrılmak istemesi durumunda Tüketici'ye herhangi bir para iadesi söz konusu olamaz.
8.7. SALTUR'un tur veya gezi esnasında meydana gelebilecek kişinin kendi veya üçüncü şahıs kusurlarından kaynaklı SALTUR'a atfedilemeyecek veya SALTUR' un kontrolü dışında kişiye veya mala gelebilecek zarar ve ziyanda ve burkulma, kırılma gibi herhangi bir yaralanma olayında SALTUR'un hiçbir hukuki sorumluluğu bulunmamaktadır. Bu gibi durumlarda muhatap; zorunlu tur paket sigorta poliçesini düzenleyen ilgili sigorta şirketidir.
8.8. Tur süresince konaklama tesislerinde ya da hizmet sunan araç ve mekanlarda Tüketiciden dolayı oluşmuş hasar, zarar ve kayıplardan Tüketici sorumludur.

9)    MÜCBİR SEBEPLER:

9.1. Sözleşme yapılırken tarafların öngörmediği bir durumun ortaya çıkması durumunda savaş, doğal afet, halk hareketleri (grev, miting, yürüyüş, yol kapanması...), hava muhalefeti, terör, otel ve havaalanı baskınları, uçak ele geçirmeler, devletler arası gerginlik, diplomatik kısıtlamalar, sağlık sorunları(salgın hastalık, karantina, gümrük rejimi değişiklikleri veya ulaşım sektöründeki genel kısıtlamalar ile hava yolu, tren, deniz veya kara yolu ulaşım firmalarını da herhangi birinin iflası veya tasfiyesi gibi özel kısıtlamalar ve bunlar dahil ama bunlarla sınırlı olmamak üzere herhangi diğer bir sebepten, doğrudan veya dolaylı olarak, SALTUR'un kusuru bulunmayan veya öngörülmeyecek her türlü olumsuzluğun yaratacağı sonuçlardan doğan hiçbir zarar veya ziyandan SALTUR'un sorumlu olmayacağı gibi, SALTUR bu sebeplerden ötürü yükümlülüklerini ifa edememesinden veya yükümlülüklerin ifasındaki aksaklıklardan sorumlu tutulamaz, SALTUR iş bu madde sebebi ile mücbir sebeplerden dolayı herhangi bir geziyi kısmen veya tamamen iptal edebilir. SALTUR'a maddi ve manevi sorumluluk yüklenemeyeceğini taraflar kabul ve taahhüt ederler.
9.2. SALTUR ile ulaşım araçları (otobüs, minübüs, midibüs, her türlü jipler, kiralanan vasıtalar, tren, vapur, gemi, uçak, helikopter, balon...) arasında yapılan anlaşmaların aksine bu araçların gecikmelerinden arızalanmalarından, kaza yapmalarından, sürücülerin şahsi kusurlarından oluşabilecek her türlü olumsuzluğun sonuçlarından SALTUR sorumlu tutulamaz ve SALTUR'a maddi manevi sorumluluk yüklenemez. Uçak saatlerinde meydana gelebilecek herhangi bir değişiklikten, uçuş seferlerinin iptalinden, teknik aksaklıklarından dolayı meydana gelebilecek rötar ve gecikmelerden, havayolu şirketlerinin yapacağı her türlü değişiklikten kesinlikle SALTUR sorumlu olmayıp, muhatap, ilgili ulaşım araçları sahipleridir. Tüketici 28.09.1995 tarihinde yeniden düzenlenen 12.10.1923 tarihli Varşova Konvansiyonu hükümleri uyarınca uluslararası havacılık kuralları dahilinde havayolu şirketleri tarafından uçuşlarda her türlü değişiklik ve düzenleme yapılabileceğini beyan, kabul ve taahhüt eder.
9.3. SALTUR dilediği zaman çeşitli dış etkiler ile doğal, sosyal, kültürel, yol ve hava koşullarından dolayı gezi güzergahını değiştirebilir, seyahatin herhangi bir evresinde değişiklik yapabilir.
9.4. SALTUR, iş bu sözleşmede sayılmamış olan ve sair tüm yasal mevzuat uyarınca kendisine tanınan diğer mücbir sebep haklarını saklı tutar.
9.5. SALTUR, önceden haber vermek ve hizmeti Ek.1 de taahhüt ettiği standartta sağlamak şartıyla, belirtilen havayolunu, aktarma noktalarını, konaklama tesislerini veya hareket saatlerini değiştirme hakkına sahip olup, bu gibi durumlarda Tüketicinin iptal veya iade isteme hakkı bulunmadığını taraflar kabul beyan ve taahhüt ederler.

10)    DİĞER HUSUSLAR:

10.1. Paket turlarda uçaklı olanlarda bagaj hakkı 20kg, otobüslü olanlarda, bir (1) büyük valiz ve bir (1) küçük el çantasıdır. Bunun dışında fazla bagaj ekstra ücreti Tüketiciye aittir. Tüketici seyahat edeceği taşıyıcı firmanın ve konaklayacağı tesisin bağlı olduğu yasa ve teamüllere uymakla mükelleftir. Valiz taşıtma hizmeti fiyata dahil olmadığı durumlarda valiz taşıma sorumluluğu tüketiciye aittir. Bagajın hasara uğraması bagaj kaybı gibi durumlarda SALTUR sorunun çözümü için elinden geleni yapacaktır. Ancak bu arada sorumlu olan SALTUR değil, ilgili konaklama, ulaşım ya da (Tüketici özel sigorta yaptırmış ise) sigorta şirketidir ve her türlü talebin ilgili konaklama, ulaşım ya da sigorta şirketine yöneltilmesi gerekir.
10.2. Otel konaklamalarında, tüm Dünya'da kabul edilen otele giriş saati 14:00 ve çıkış saati en geç 12:00' dir. Çocuk indirimleri iki büyük ile aynı odayı paylaştığı sürece geçerlidir. Tüketici'ye belirtilen konaklama şartlarının dışında Tüketicinin konaklama tesisinde alacağı ekstra tabir edilen yiyecek, içecek, minibar, temizleme, oda servisi ve diğer kişisel hizmetler kendisine aittir.
10.3. Tüketici    kayıt yaptıracağı turun sağlık ve kondisyon durumlarına uygunluğunu değerlendirmekten kendisi sorumludur. Bu amaçla SALTUR'dan her türlü yazılı ve sözlü bilgilendirmeyi talep edebilir. Herhangi bir sağlık problemi olan Tüketici tura kayıt yaptırmadan önce doktorlarına danışarak onay almakla ve bu durumu SALTUR'a kayıt öncesi bildirmekle yükümlüdür. Rahatsızlığın durumu ve ciddiyetine göre SALTUR'un Tüketiciyi tura kabul edip etmeme hakkı saklıdır.
10.4. Grup içinde uyumsuz davranışlar göstererek huzursuzluk yaratan kurallara ve tur liderine uymayıp bireysel davranışlar sergileyen grupçuluk oluşturarak tur programını değiştirmek, aksatmak isteyen her Tüketici bu davranışlardan dolayı oluşabilecek tüm zararlardan diğer müşterilere ve SALTUR'a karşı sorumludur. Yolculuklarda sigara içilmez.
10.5. Gidilen ülkelerdeki ve bölgelerdeki yerel örf ve adetlere uymak yapılan uyarıları uygulamak ve kişisel güvenlik için önerilen şekilde davranmak Tüketici'nin sorumluluğu altındadır. Bu konularda Tüketici'nin neden olduğu maddi ve manevi zararlardan kendisi sorumludur.
10.6. Tüketici'nin şikayetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak SALTUR yetkilisine bildirmesi iyi niyetli Tüketici'nin özen borcudur. Tüketici şikayetçi olduğu halde hizmeti sonuna kadar kullanması şikayetçi olduğu hususlar ile ilgili ikame hizmet veya ücret iadesi gibi tazminat haklarını ortadan kaldırır. Gezinin sona ermesinden sonra SALTUR tarafından dağıtılabilecek veya sunulabilecek herhangi bir anket veya geri bildirim formunda dile getirilen şikayetler bu madde kapsamında değerlendirilemez ve Tüketici'ye herhangi bir talep hakkı vermez.
10.7. Kokan, akan, yanıcı veya patlayıcı vasıfları olan veya rahatsızlık veren eşyaları ile kesici, delici ve ateşli silahlar ve her çeşit hayvan, SALTUR'un ayrıca ve açıkça ve yazılı izni olmaksızın taşıt araçlarına ve konaklanacak tesislere alınmazlar.

11)    İHBARLAR:

Taraflara yapılacak ihbarlar için aşağıdaki adres bilgileri geçerli olacak olup, adres değişiklikleri noter vasıtasıyla ve/veya iadeli taahhütlü yazı ile bildirilmediği taktirde bu adresler tebligat kanununun ilgili maddeleri gereğince tebligat yapılacağını, taraflar geri dönülmez bir şekilde kabul, beyan ve taahhüt ederler.

12)    ANLAŞMAZLIK:

12.1. İş bu sözleşme hükümleri Türk Hukukuna tabi olacaktır. İş bu satış sözleşmesinden doğabilecek tüm uyuşmazlıklarda SALTUR'un kayıtları HMK ilgili maddeleri gereği kesin delil olarak sayılacaktır.
12.2. İş bu satış sözleşmesi veya eklerinden doğabilecek tüm uyuşmazlıklarda Ankara Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir. 7 sayfa, 12 Madde ve 2 ekten oluşan iş bu sözleşme ../../ 20 .. tarihinde Ankara'da imzalanmıştır.
Bu sözleşmede yazılı olmayan hususlardan 1618 SY, 4077 SY, 2634 SY, IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon hükümleri, Sivil Havacılık Kanunu, BK, TTK, Türkiye'nin dahil olduğu Uluslararası sözleşmeler ve bunlara bağlı olarak çıkartılmış tüzük, yönetmelik, genelge ve tebliğler ile Uluslararası kabul gören Frankfurter Tabelle'nin Türkiye'deki tatbik bulunan TÜRSAB Kütahya Çizelgesi hükümleri tatbik olunacaktır. Taraflar bu sözleşme hükümlerini ve eklerini madde madde okuduklarını, içeriğini anladıklarını ve hükümlerini aynen yerine getireceklerini gayri kabili rucü olmak üzere beyan kabul ve taahhüt ederler,.../.../...
Ekler:

Ek:1: Ayrıntılı Tur Programı
Ek 2: Geziye Katılım Formu
(SALTUR) SALTUR TURİZM İNŞ. İHR.İTH. İML. SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
Adres : Atatürk Bulvarı No:175/4-8 Kavaklıdere/Ankara
(İmza)
(TÜKETİCİ)
Adı Soyadı :
Adresi :
Tel    :
E-mail :
Sözleşmeyi okudum, anladım, müzakere ederek imzaladım.
(İmza)

İade Koşulları

YURT DIŞI VE YURTİÇİ PAKET TUR SÖZLEŞMESİ
İş bu sözleşme Çankaya Mahallesi, Atatürk Bulv. No:175, 06680 Çankaya / Ankara adresinde mukim SALTUR Turizm Tic ve San. Ltd. Şti.’nin sahibi bulunduğu SALTUR Seyahat Acentası ile aşağıda ve sözleşmeye ekli belgelerde (pasaport ve nüfus cüzdanı fotokopisi eklenmesi şarttır) adı, soyadı, T.C kimlik numarası, telefon ve adresi yer alan müşteri arasında  detaylı programı ekte bulunan tur için akdolunmuştur. 

1- SÖZLEŞME BEDELİ VE FİYAT DEĞİŞİKLİKLERİ VE İPTAL KOŞULLARI
a.) Yurtdışı ve / veya Yurtiçi gezilerimize kayıt yapılırken, toplam ücretin tamamı kredi kartı ile veya nakit alınır, makbuz verilir. 
b.) Müşteri, yurtdışına çıkmadan önce yurtdışı çıkış harç bedellerini ödemekle yükümlüdür. Ödenmeyen harç bedellerinden Acenta sorumlu tutulamaz.
c.) Müşteri sözleşmeden döndüğü taktirde; 

* YURTDIŞI TURLARDA, eğer kişi iptal sigortası (iptal sigorta ücreti gezi programlarına göre değişiklik gösterebilir. Min kişi başı 15 eur’dur.) yaptırmış ise tur tarihinden 15 iş günü öncesine kadar; YURTİÇİ TURLARDA ise iptal sigortası yaptırması halinde tur tarihinden 3 gün öncesine kadar sebep belirtmeksizin iptal gerçekleştirebilir. 

*Eğer kişi iptal sigortası yaptırmadıysa; turdan cayma durumunda acentaya geçerli bir sebep göstermek durumundadır. (mücbir sebepler, tayin, sağlık vs… zorunlu haller) Mücbir sebepler sunmadığı taktirde sözleşme maddelerindeki hükümler geçerli olacaktır. Tayin, sağlık vs… zorunlu hallerde tur hareketine 45 iş günü kalana kadar iptallerde ödenen ücretin tamamı (sigorta, uçak ve vize masrafları hariç) müşteriye iade edilir. 30 iş günü kalana kadar yapılan iptallerde müşteriye satış bedelinin %50’si iade edilir. 15 iş günden az kala yapılan iptallerde müşteriye herhangi bir iade yapılmaz. Müşterinin iptal talebinden önce vize müracaatı yapılmış ise vize bedeli iade edilemez. Vizesinin çıkmaması durumunda da tur bedeli iade edilmez.

d.) Müşterinin başladığı turu, hizmetin kusurlu olduğundan bahisle terk etmesi halinde turu terk ettiğini acenta yetkilisine ve konakladığı otele sebepleri ile birlikte yazılı olarak belirtmek zorundadır. Aksi halde tüketici turu terk etmiş sayılır ve hizmeti alıp kullanmış olarak addedilir.
e.) Sağlık nedeniyle tura katılamayan müşteriler en az bir gece hastanede yattığını belgeleyen hastane raporu ile birlikte sigortaya başvurarak turun parasını geri alabilir. Ayakta olan tedaviler kapsam dışıdır.
f.)  Yurtiçi ve/veya Yurtdışı tur iptali neticesinde, iadenin onaylanması akabinde acenta misafirine 15 – 20 iş günü içinde iade yapar.
g.) Yurtiçi ve/veya Yurtdışı turlara kayıt esnasında tüm ücretin ödenmesi esastır. Ancak eğer kişi Depozit verip ön bir kayıt gerçekleştirmiş ise, her ne sebeple olursa olsun geziden vazgeçilmesi halinde sözkonusu depozito VAZGEÇME TAZMİNATI olarak kabul edilir ve geri verilmez.


2- ULAŞIM ARAÇLARI VE KONAKLAMA TESİSLERİ
a.) SALTUR tur programında belirtilen ulaşım araçlarının yolculuklarındaki hareket saatleri ilgili kuruluşların resmi programlarına göre hazırlanmıştır. Bu saatlerin değişmesi, tarih değişiklikleri ve buna bağlı yapılan program değişiklikleri, rötarlar MG Mango Turizm’in iradesi dışındadır, sorumlu tutulamaz.
b.) SALTUR, müşteri ile ulaşım araçları ve konaklama tesisleri arasında aracı konumundadır. SALTUR konaklama tesisleri ve taşımacı kuruluşların tur programında belirtilen zaman ve vasıfta hizmet sunması için gerekli özeni gösterir. Ulaşım araçları ve konaklama tesislerinden SALTUR’un iradesi dışında gelişen olaylardan doğabilecek arıza, kaza ve kayıplarda ve bunlara bağlı olarak ortaya çıkabilecek sorunlarla, siyasi olay, grev, devletlerarası ilişkilerdeki değişiklikler terör, halk hareketleri, savaş ihtimali, doğal afetler, olumsuz hava şartları, sis ve öngörülemez teknik sorunlar gibi olağanüstü ve mücbir sebeplerden ve/veya müşterinin kusurundan dolayı sözleşmenin hiç veya gereği gibi ifa edilememesinden MG Mango Turizm sorumlu tutulamaz. Gene bu çerçevede, kaynağı nedeni ve sonuçları ne olursa olsun, ulaşım araçları ve konaklama tesislerinde oluşabilecek arıza, kaza ve kayıplardan ve bunlara bağlı olarak ortaya çıkabilecek ek masraf ve yükümlülüklerden müstakilen ve / veya ulaşım ve konaklama kuruluşlarıyla müştereken MG Mango Turizm sorumlu tutulamaz.
c.) Tur programında belirtilen konaklama şekli dışında, gezi esnasında ve otelde programda belirtilenlerin dışında alacağı ekstra yemek, içki ve program dışı hizmetler müşteri tarafından ödenecektir. 
d.) Seyahat süresince, başlangıcında ve sonunda gezilen ve konaklanan yerlerde müşterilerimizden kaynaklanacak hasar, zarar ve kayıplardan SALTUR sorumlu değildir.      
e.) SALTUR konaklama tesislerinde oda seçimi konusunda, müşterinin taleplerini ilgili tesise iletir; ancak telebin yerine geleceği konusunda garanti veremez. Bu konuda tüm insiyatif ilgili tesisin yetkililerine aittir. Otellere varış saati kaç olursa olsun, yerleşme saati yerel saatle 14:00’dir. Otellerden ayrılış saati kaç olursa olsun odaları boşaltma saati yerel saatle 12:00’dir. 

3- SÖZLEŞMENİN FESHİ 
a.) SALTUR, kendi iradesi dışında oluşan nedenlerle veya tura katılan kişilerin yeterli sayıya ulaşamamalarına bağlı olarak hiçbir sorumluluk taşımaksızın turları iptal etme ve hareket saatlerini, ulaşım şirketlerini, konaklama tesislerini, programda belirtilen standartlara bağlı kalmak koşuluyla, önceden haber verme imkanı bulamasa bile, değiştirme veya yolcusunu başka acentaya devretme hakkına sahiptir. Tek veya birden fazla otel konaklamalı veya münferit organizasyonlarda ise rezervasyon yapılan oteli ve / veya tönceden haber vermek koşuluyla değiştirebilir. 
b.) SALTUR, mücbir sebepler nedeniyle sözleşmeyi feshettiği takdirde müşterinin o güne kadar yaptığı tüm ödemeleri (sağlık sigorta bedelleri, uçak ve vize ödemesi hariç) ve müşteriyi borç altına sokan tüm belgeleri 30 iş günü içinde müşteriye iade eder. SALTUR gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen turun başlamasına veya devamına engel teşkil eden; doğal afetler, olumsuz hava şartları, sis, yol engeli, grev, terör, halk hareketleri, halk ayaklanması, darbe ve darbe hareketleri, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar, olağanüstü ve tüm mücbir sebeplerden dolayı turu iptal veya tehir edebilir. Bu durumda, tüketici tur ücretini sigortadan geri alabilir ancak tazminat hakkı yoktur. Mango Turizm turu iptal ettiğini tur hareketine en geç 3 iş günü kala müşteriye bildirecektir. 
 

4- SÖZLEŞMENİN DEVRİ 
Müşteri, paket tura devam etmesinin mümkün olmaması durumunda, hareketten en az 15 işgünü öncesinden SALTUR’a niyetini bildirerek rezervasyonunu, paket tur açısından geçerli tüm koşulları yerine getiren bir üçüncü kişiye devredebilir. Bu durumda, paket turu devreden ve devralan, sözleşmeye taraf SALTUR’a karşı, bakiye tutarın ve söz konusu devirden doğan tüm ilave masrafların ödenmesinden devreden ve devralan sorumludurlar. Devreden müşterinin sağlık sigorta bedeli, uçak ve vize başvurusu yapılmışsa vize bedelleri iade edilmez. Uçaklı turda, kişi değişikliğinden dolayı oluşabilecek uçak fiyat farkları ve ekstraları yeni misafire yansıtılacaktır. Paket turu devir alan yeni müşteri vize alma hususunda kendisi sorumludur. 
 

5- GEZİNİN İCRASI 
MG Mango Turizm, sözleşmeden doğan yükümlülüklerin gereği gibi ifa edilmemesinden dolayı sorumludur. Paket tur esnasında, SALTUR'un sözleşmenin esaslı unsurunu oluşturan ulaşım ve/veya konaklama hizmetini sağlayamaması durumunda; SALTUR paket turun devam etmesi için müşteriye ilave maliyet getirmeyen eşdeğerde alternatif düzenlemeler yapar ve sözleşmede yer alan hizmetler ile sunulan hizmetler arasındaki farkı tazmin eder.  

6- VİZE:
Yurtdışı gezilerde gerekli olan vizelerin hazır olmasından müşteriler sorumludur. SALTUR'dan vize işlemlerini takip etmesi talep edildiği takdirde, en az 6 ay geçerli pasaportun olması ve gerekli belgelerle birlikte turun hareket tarihinden en az 30 iş gününden önce, vize ücreti müşteriler tarafından karşılanmak üzere SALTUR'a başvurulması gerekir. Yeni vize alacaklar konsoloslukta parmak izi vermek zorundadır.SALTUR vize işlemlerinde sadece aracı konumunda olup konsolosluklar tarafından vize verilmemesi halinde hiçbir sorumluluğu yoktur. Herhangi bir gecikmeden ve belge eksikliklerinden doğabilecek aksaklıklardan SALTUR kesinlikle sorumlu değildir. SALTUR'un aldığı vizenin tarih ve içeriği müşteri tarafından kontrol edilmelidir. Tur hareket tarihine kadar vize ücretlerinde olabilecek değişiklikler müşterilere yansıtılır ve farklar tahsil edilir. Vize müracaatları sırasında gerek duyulduğu takdirde seyahat edilen ülkenin tarafı bulunduğu Schengen Antlaşmasına taraf diğer ülkelerin konsolosluklarına da müracaat edilebilir, bu müşterilerin menfaatine vize işlemlerinin olumlu neticelenmesine yöneliktir. Vize alınamaması durumunda işbu sözleşmedeki iptal koşulları geçerli olup bu hükümlerin belirlediğinin dışında bir iade veya tazminat söz konusu değildir.  Vize alınmış olmasına rağmen, Türkiye’den çıkışına izin verilmeyen veya seyahat edilen ülkede herhangi bir nedenle içeri sokulmayan müşterilere herhangi bir ödeme yapılmaz ve bu durumdan Mango Turizm’in ve/veya yetkili acentalarının sorumluluğu yoktur. Müşteri gideceği ülkeye ilişkin vizesi olduğunu beyan ederse veya vize işlemlerini bizzat kendisi takip edeceğini belirtirse, bu durumda tüm sorumluluk müşterinin kendisindedir, müşteri vize işlemlerinin gerçekleşmediğini ileri sürerek sözleşmeyi feshedemez, sorumluluk müşteriye aittir. 

7- BAGAJ:
Müşterilerin seyahatlerde bagaj taşıma hakları seyahat edilen ulaşım araçlarının limitine göre belirlenir.  Müşteriler para, ziynet eşyaları, değerli eşyalarını, kimlik ve pasaport gibi önemli belgelerini bagajlarında taşımamalıdır, aksi takdirde oluşacak kayıp, hasar ve çalınma durumlarında sorumluluk tamamen müşteriye aittir. Ulaşım araçlarında, ilgili ve/veya resmi kuruluşlar tarafından belirlenen bagaj taşıma kuralları geçerlidir. Seyahat esnasında kaybedilen değerli eşya ve pasaport, kimlik, uçak bileti vb. belgelerle ilgili olarak doğan masraflardan SALTUR sorumlu tutulamaz. 

8- ZORUNLU SEYAHAT SİGORTASI:
SALTUR, paket tur kapsamında taahhüt ettiği hizmetlerin (acentanın iflası kapanması ve/veya devredilmesi de dahil olmak üzere) verilmemesinden kaynaklanacak sorumluluklarını karşılamak maksadıyla, zorunlu paket tur sigortası özel ve genel şartları çerçevesinde sigorta ettirmiştir. Müşterinin kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını ve her türlü kazadan doğan zararını ve tedavi masraflarını, poliçe limiti kadar karşılayacak şekilde sigorta ettirebileceği hususu kendisine hatırlatılmıştır. 

9- DİĞER HÜKÜMLER: 
a.) Turların gün süreleri takvim gününe göre verilmiştir. Başlangıç ve bitiş günleri günün hangi saati olursa olsun turun gün sayısını belirler. 
b.) Gümrüklerde formaliteler ile ilgili olarak giriş ve çıkışlarda yolcuların pasaportlarını, nüfus cüzdanlarını yanında bulundurmaları gerekmektedir. Pasaport ile ilgili herhangi bir muamele eksikliğinden doğması muhtemel problem ve buna bağlı gecikme ve iptallerden müşteriler sorumludur. Bu durumda yolcu seyahatle ilgili tüm haklarını kaybeder. 
c.) Tura katılan 18 yaş altındaki yolcuların ebeveynlerinin biri yoksa, noterden onaylı muvafakatname gereklidir. Ebeveynler boşanmış ise çocuğun velayetini gösteren belge ibrazı gerekmektedir. 
d.) Çocuk indirimleri, çocukların ebeveynleri ile aynı odada 3. veya 4. Kişi olarak katılmaları halinde uygulanır. 3 yaşına kadar bebeklerden ilgili ulaşım araçları ve konaklama tesislerince talep edilenler dışında ücret alınmaz. Ancak otelde yatak ve ulaşım araçlarında yer işgal ederse tam bedel alınır. 
e.) Müşterilerin şikayetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak yetkiliye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin özen borcudur. Tüketicinin şikayetçi olduğu halde hizmeti sonuna kadar kullanması şikayetçi olduğu hususlar ile ilgili ikame hizmet ve bedel iadesi gibi tazminat haklarını ortadan kaldırır.
f.)  Bu sözleşme müşteriye verilecek hizmetin kapsamını belirlemek amacıyla hazırlanmıştır. fatura ve makbuz yerine geçmez, tur bedelinin ödendiği anlamına gelmez. 
g.) SALTUR'un hazırlamış olduğu programları, aracı olarak bu turları kendi gruplarına veya münferit müşterileri, arkadaşlarına satan kişi veya aracılar kurumlar misafirlerine tur detayları ile birlikte bunların dışında bildirmiş ve satmış olduğu hizmet veya hizmetleri tam olarak tur sağlayıcısına bildirmekle yükümlüdür. Yanlış veya eksik bilgilendirmelerden, eksik alınan ücretlerden vs… gibi müşteriyle operatörü zor duruma düşürebilecek durumlardan dolayı aracı olan kişi, kişiler veya aracı olan kurum sorumludur.SALTUR bu durumdan sorumlu tutulamaz. Doğabilecek zararı aracı olan kurum, kişi veya kişiler karşılamakla yükümlüdür.
h.) Sözleşmede adı bulunan geziye katılacak kişiler, kayıt işlemleri başkası tarafından yapılmış ve imzalanmış olsa dahi, sözleşme maddelerini, okumuş, anlamış ve kabul etmiş sayılır. 
i.)  Bu sözleşmenin doldurulması esnasında yapılabilecek hatalardan SALTUR hiçbir sorumluluk kabul etmez. Dolayısıyla bu sözleşmeyi teslim  alan kişinin özellikle tarihleri ve diğer tüm detayları incelemesi gerekir. 
j.)  İşbu sözleşmeden doğacak anlaşmazlıkların halinde ANKARA Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
k.) İşbu sözleşme 5 (Beş) sayfa ve ek program olarak tanzim edilmiş olup; tarafların hür iradesi ile ve tüm maddelerini okunarak Ekteki detaylı programı içeriğine uygun olarak tanzim ve müzakere edilmiş ve imza olunmuştur. 

10- SORUMLULUK: 
Yukarıdaki koşulları şahsım ve tura katılacak rezervasyonda adı geçen diğer kişiler adına da okudum ve kabul ettim. Paket tur sözleşmesinin ve ekindeki, tur kayıt formunun, tur programının ve makbuzun birer örneğini şahsım ve tura katılacak rezervasyonda adı geçen diğer kişiler adına teslim aldım. 

Gizlilik Politikası

Gizliliğiniz SALTUR.COM için önemlidir. Bu bildirim, ne tür bilgilerin toplandığı ve izlendiği, bilgilerin nasıl kullanıldığı ve bilgilerin kimlerle paylaşıldığı da dahil olmak üzere, SALTUR.COM web sitelerindeki bilgilere ilişkin uygulamaları açıklamaktadır. 
Kişisel Bilgilerin İfşası ve Kullanılabilirliği

SALTUR.COM web sitesini kullanırken normal durumlarda, kim olduğunuzu bize açıklamadan ve kendiniz hakkında herhangi bir bilgi vermeden Web üzerinden SALTUR.COM 'u ziyaret edebilirsiniz. Ancak, bazı durumlarda biz ya da çözüm ortaklarımız size ait bilgilere gereksinim duyabiliriz. 

Bize çeşitli durumlarda kişisel bilgi vermeyi seçebilirsiniz. Örneğin, sizinle haberleşmemiz, bir siparişi işleme koyabilmemiz ya da size herhangi bir üyelik sağlayabilmemiz için gerekli olabilecek isim, adres ya da e-posta gibi kişisel bilgileri bize vermek isteyebilirsiniz. SALTUR.COM 'da boşalan ve başvurmak istediğiniz bir iş için eğitim ve iş deneyiminizle ilgili bilgileri iletmek isteyebilirsiniz. Internet üzerinden bu bilgileri sizden almadan önce bunları nasıl kullanacağımız konusunda sizi bilgilendirmek isteriz. Bize bu bilgilerin, isteklerinizin karşılanması sonrasında, ileride sizle bağlantı kurmak için kullanılmasını istemediğinizi belirtirseniz, isteklerinize saygı gösteririz. Bize bir başkası, örneğin eşiniz ya da bir iş arkadaşınız hakkında kişisel bilgi verirseniz, onların iznini aldığınızı varsayarız.

SALTUR.COM web sitesinden herhangi bir şey, örneğin bir ürün ya da hizmet, bir geri arama ya da belirli pazarlama malzemeleri isterseniz, isteğinizi yerine getirmek için sağladığınız bilgileri kullanırız. İsteğin yerine getirilmesi sırasında yardım almak için, bu bilgileri başkalarıyla, örneğin SALTUR.COM Çözüm Ortakları ile paylaşabiliriz. Bir işlemle bağlantılı olarak, müşteri memnuniyetine ilişkin incelemelerimizde ya da pazarlama araştırmaları için sizinle iletişim kurabiliriz.

Ayrıca, SALTUR.COM web sitelerinden sağladığınız bilgiler, SALTUR.COM tarafından ve seçilmiş üçüncü taraflarca pazarlama amaçlı olarak kullanılabilir. Ancak, bu bilgileri kullanmadan önce, bilgilerinizin bu şekilde kullanılıp kullanılamayacağına ilişkin bir seçim yapma olanağı tanırız.

Kişisel bilgilerinizi ve niteliğini korumayı amaçlarız. Bilgilerinizin güvencede olması ve niteliğinin korunması için, bazı önemli bilgilerin iletilmesinde şifre kullanılması gibi uygun önlemler ve işlemler uygularız.

Bazı durumlarda, web sitesinden sağladığınız bilgilere ek olarak, farklı kaynaklardan, örneğin adresinizi doğrulayan bilgiler ya da işletmenizle ilgili başka bilgiler alabiliriz. Buradaki amacımız, topladığımız bilgilerin doğrulanması ve size daha iyi bir hizmet sağlayabilmek için yardım almaktır.

Cookies, Beacon ve diğer teknolojiler

Daha iyi müşteri hizmeti sunmamızda bize yardımcı olması için web sitelerimizi ziyaret edenlerden bazen anonim bilgiler toplarız. Örneğin, kişinin bizi ziyaret ettiği etki alanlarını izleriz ve ziyaretçinin SALTUR.COM web siteleri üzerindeki etkinliklerini ölçeriz, ancak bunları bilgilerin anonim kalmasını sağlayacak biçimde yaparız. Bu bilgiler bazen ”clickstream data” (tıklatma akışı verisi) olarak adlandırılır. SALTUR.COM ya da SALTUR.COM adına çalışanlar, bu verileri, eğilimleri ve istatistikleri incelemek ve daha iyi müşteri hizmetleri sağlamamıza yardımcı olmak üzere kullanabilirler. 

Ayrıca, bir işlem ile ilgili olarak size ait kişisel verileri toplarken, o işlemle ilgili bazı bilgileri anonim formatta  seçip çıkarabilir ve bunları ”clickstream” veriler gibi diğer anonim bilgilerle birleştirebiliriz. Bu bilgiler, eğilimleri ve izlenen yolları anlamamıza yardımcı olmak üzere, yalnızca toplu düzeyde kullanılır ve incelenir. Bu bilgiler bireysel düzeyde incelenmez. İşlemlerinizin ayrıntılarının bu şekilde kullanılmasını istemezseniz ”cookie”lerinizi devreden çıkarabilirsiniz. 

Önceki paragraflarda sözünü ettiğimiz bilgileri, ”cookies” gibi çeşitli teknolojileri kullanarak toplarız. ”Cookie”, bir Web sitesi tarafından tarayıcınıza gönderilebilen, daha sonra bilgisayarınızda anonim bir etiket olarak saklanabilen, sizi değil bilgisayarınızı tanımlayan bir veri elemanıdır. Siteye yeniden döndüğünüzde size daha iyi hizmet verilebilmesi için, SALTUR.COM ya da üçüncü kişi olan sağlayıcıları tarafından gönderilmiş ”cookie”leri ya da diğer teknolojileri kullanır. Tarayıcınızı, ”cookie”yi almadan önce, kabul edip etmemeniz konusunda size bir uyarı yapacak şekilde ayarlayabilirsiniz. Tarayıcınızı ”cookie”leri kapatacak şekilde de ayarlayabilirsiniz. Ancak, bunu yaparsanız bazı Web siteleri düzgün çalışmayabilir. SALTUR.COM web sitesi, daha iyi müşteri hizmeti sağlayabilmek amacıyla bu siteleri daha iyi düzenleyebilecek web ”beacon” ve diğer teknolojileri de kullanır. Bu teknolojiler, SALTUR.COM 'un web siteleri içinde çeşitli sayfalarda yer alır. Ziyaretçi bu sayfalara eriştiğinde, bu ziyaretin, bizim ya da bizim sağlayıcılarımız tarafından işlenebileceği konusunda anonim bir uyarı yapılır. Web ”beacon”ları genellikle ”cookie”lerle birlikte çalışır. ”Cookie” bilgilerinizi, bu sayfaları ziyaretinizle ilişkilendirmek istemezseniz, tarayıcınızı ”cookie”leri kapatacak şekilde ayarlayabilirsiniz. 

”Cookie”leri kapatırsanız, web ”beacon” ve diğer teknolojiler bu sitelere yapılan anonim ziyaretleri tespit etmeye devam edecek, ancak bunlar tarafından yaratılan uyarılar diğer anonim ”cookie” bilgileri ile ilişkilendirilmeyecek ve dikkate alınmayacaktır.

Geçerlilik Tarihi, Değişiklikler

İşbu bildirim 15.05.1997 tarihi itibariyle geçerlidir. Uygun gördüğümüz hallerde zaman içinde işbu bildirimi değiştirme hakkını saklı tutarız. Herhangi bir zamanda, işbu bildirimin kısımlarını değiştirme, tadil etme, ekleme yapma veya çıkarma hakkını saklı tutarız ancak bu değişiklikler hakkında, bildirim üzerinde son güncelleme tarihini de göstererek sizi uyaracağız. Siteyi ziyaret etmeniz, işbu bildirimin o an sitede asılı olan sürümünü kabul ettiğiniz anlamına gelir. Değişikliklerden haberdar olmaları için kullanıcıların işbu bildirimi tekrar ziyaret etmesini tavsiye ederiz.

Bize Başvurun

İşbu bildirimde açıklanan bilgi uygulamalarına ilişkin yorumlarınız, sorularınız, şikayetleriniz veya önerileriniz konusunda bize başvurmakta lütfen tereddüt etmeyin.

İletişim Formu
İnsan Kaynakları
Kişisel Bilgileri
İletişim Bilgileri
Öğrenim Durumu
Okul /Üniversite Adı Bölüm Mezuniyet Derecesi Mezuniyet yılı
Lise
Üniversite
Yüksek Lisans
Doktora
Diğer
Meslek Deneyimi (Çalıştığınız Okullar/Kurumlar)
Okulun/Kurumun Adı Başlama/Ayrılma-Tarihi Zümre/ Pozisyon Sınıf(lar)
1.
2.
3.
4.
Referanslarınız (Yazılı ya da sözlü referans için kendilerine başvurabileceğimiz, mümkünse yönetici pozisyonunda bulunan kişileri aşağıda belirtiniz)
Adı Soyadı İşi/Görevi Telefonları E-posta (varsa)
1.
2.
3.
4.




Kampanyalarımızdan HABERDAR OLUN!
Bilgilerinizi güncellemek veya onayınızı geri almak için
info@saltur.com.tr'den veya 0312 425 13 33 no'lu telefondan bize ulaşabilirsiniz.