Hakkımızda
1980 yılında kurulmuş olan acentemiz çeyrek asrı aşan deneyimi, uzman kadrosu ve kaliteyi hedefleyen ilkeleriyle misafirlerimizin güvenini kazanarak tercih sebebi olmaya devam etmektedir.
38 Yıllık Deneyim
Turizm Sektöründe yaklaşık 38 yıllık deneyimimiz ile her zaman müşteri memnuniyeti, en kaliteli satış ve hizmeti sunmak ilkelerimizin başında yer almaktadır. Kurumumuz, Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB), Dünya Seyahat Acenteleri Birlikleri Federasyonu (UFTAA), Uluslararası Havayolu Taşımacılığı Birliği (IATA) üyeliklerimizin yanında Turizm Bakanlığı A Grubu Seyahat Acente Belgesi ve ISO-9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesine sahiptir. Taktirlerle dolu geçmişimiz, geleceğimizin rotasına ışık tutmaya devam edecektir.
Neler Yaptık?
1980 yılında küçük bir ekiple başlayan Saltur Ailesi, bugün 40 kişilik uzman kadrosu ile hizmet vermektedir. 1980 yılından 2014 yılına kadar geçen süreçte gerek yurtiçi gerekse yurtdışında 3 milyon kişilik bir kitleye ulaşan ve hizmet veren acentemiz, incoming, kongre & seminer, ulaşım, organizasyon, dağcılık, avcılık, tanıtım ve lojistik alanlarında profesyonel olarak hizmet sunmuştur. Sektöründe her zaman çeşitli ve kaliteli hizmeti prensip edinen Saltur; 100’ün üzerinde ülke, 4000’den fazla şehir ve 200.000’i aşan otel kapasitesi ile hizmet veren OTEL MARKET, dünyanın her noktasına sadece bir dokunuşla biletinizi temin edebileceğiniz BİLET MARKET projelerini hizmete sunmuştur.
Hedeflerimiz
%100 müşteri memnuniyeti ilkesini benimseyerek daha iyisini ve kalitelisini sunmaya çalışan kurumumuz ISO 10002 Müşteri memnuniyeti sertifikasına sahiptir.
Kampanyalarımızdan HABERDAR OLUN!
Bilgilerinizi güncellemek veya onayınızı geri almak için
info@saltur.com.tr'den veya 0312 425 13 33 no'lu telefondan bize ulaşabilirsiniz.