Ön Rezervasyon Formu
x
5 * Dlx Vıctorıa Jenna İle Yangtze Nehri Ve Büyülü Çin
Not: Satış temsilcilerimiz sizlere en kısa süre içerisinde geri dönüş sağlayacaktır. Teşekkür ederiz.
Tur Bilgileri
12 gün 11 gece
5 * Dlx Vıctorıa Jenna İle Yangtze Nehri Ve Büyülü Çin
21 Eylül 2020
02 Ekim 2020
GEZİLECEK YERLER
Müşteri
Hizmetleri

Aklınıza takılan her soruda bizi arayabilirsiniz.
444 17 80
Farklı Tarih Seçenekleri
21 Eylül 2020 - 02 Ekim 2020
3999 $
Son 2 Kişi
Seç
Grup Fiyatları
5 * Dlx Vıctorıa Jenna İle Yangtze Nehri Ve Büyülü Çin

5 * Dlx Vıctorıa Jenna İle Yangtze Nehri Ve Büyülü Çin

Shanghai(2) – Yichang – Yangtze Nehri(4) – Chongqing – Xian(2) – Pekin(2)
21 Eylül 2020 / 11 Gece 12 Gün

GÜN

PARKUR

VARIŞ

HAREKET

21.09.2020

20 Eylül 2020 Pazar akşamı saat 22.30’da buluşma, Türk Havayolları TK26 Seferi İle Shanghai’ye hareket

Geceleme Otelde

22.09.2020

Shanghai , Çin

Geceleme Otelde

23.09.2020

Shanghaı – Yıchang (Gemiye Biniş)        

Geceleme Gemide

24.09.2020

Yangtze (Üç Boğazlar)

Geceleme Gemide

25.09.2020

YANGTZE (Wu Ve Quatang Boğazı)

Geceleme Gemide

26.09.2020

Yangtze , Çin

Geceleme Gemide

27.09.2020

Yangtze (Gemiden İniş) - Chongqıng – Xıan

Geceleme Otelde

28.09.2020

Xıan , Çin

Geceleme Otelde

29.09.2020

Xıan – Pekin

Geceleme Otelde

30.09.2020

Pekin

Geceleme Otelde

01.10.2020

Rehberin düzenlediği program sonrası havalimanına transfer.

 

02.10.2020

Check-in ve Pasaport işlemleri sonrası Türk Havayolları TK21 seferi ile Istanbul ‘a transfer Yerel saat ile 05:25’de İstanbul’a varış ve turumuzun sonu.

 

 

Uçuş detayları :

İstanbul - Shanghai         TK 26                     01:20 (Hareket)                                16:45 (Varış)      21.09.2020

Pekin - İstanbul                               TK 21                     00:10 (Hareket)                                05:25 (Varış)      02.10.2020

*** Uçak  detaylarında değişiklik olabilir.

 

Önemli Notlar;

GEMİ ile İLGİLİ ÖNEMLİ NOTLAR : 
* Seyahate ilişkin Gemi Biletleri, uçak biletleri seyahate 48 saat kala misafirlere iletilmektedir. Katılımcılar bu biletleri ve detayında yer alan bilgilendirmeleri okumak ve kontrol etmekle yükümlüdür.

* Nehir su seviyeleri ve liman şartları değişimi nedeniyle Gemi firması programda değişiklik yapma hakkına sahiptir. Limanlara varış ve hareket saatleri nehir trafiğine göre değişebilir.

* Tura katılım için acentemiz tarafından bildirilen saatlerde belirtilen havalimanında ya da geminin yanaşacağı limanda hazır bulunmayan, check-in ve boarding işlemlerini zamanında tamamlamayan, check-in ve boarding işlemlerini zamanında tamamlayan ancak uçağa ya da gemiye binemeyen yolcuların seyahati gerçekleştirememelerinden acentemiz sorumlu değildir. Uçağı ya da gemiyi kaçıran yolcuların tura dahil olmaları için gerekli olacak gidiş-dönüş yeni uçak biletleri ya da gemiye ulaşabilecekleri limana ulaşımları ve gidilecek bölgedeki transferlerine dair oluşacak tüm masraflar kendilerine aittir.

* Gemilerin limandan ayrılış saatleri ile ilgili bilgiler gemi içerisinde anons ya da bilgi panoları ile duyurulmaktadır. Misafirler bu bilgileri takip etmekle yükümlüdür. Gemi kalkışının kaçırılması durumunda gemiye farklı bir limandan binerek seyahate devam etmeleri için ya da seyahati yarıda keserek geri dönüşleri için oluşacak olan tüm masraflar yolculara aittir. Seyahatin yarıda kesilmesi durumunda tur ücreti iadesi yapılamaz.

* Yurtdışı gezilerinde seyahatin bitiş tarihinden en az 6 ay süreli ve Yasal olarak geçerli pasaport olması mecburidir. Yolcuların pasaportlarının hasar görmemiş/yıpranmamış/yırtılmamış olması boş vize sayfası olması zorunludur. Yolcuların gidilecek ülkelere giriş için gerekli olan yasal yükümlülükleri yerine getirmeleri zorunludur. Bu kurallara uyulmaması durumunda havalimanlarında yolcuların uçuşa alınmaması sonucu doğan zararlardan yolcularımız bizzat sorumludur.

* Acentemiz, Yolcular ile konsolosluk arasında aracı konumundadır. Konsolosluk gerekli gördüğü durumlarda vize vermeme hakkına sahiptir, Yolcuların vize alamaması ile ilgili olarak acentemizin hiçbir sorumluluğu yoktur. Acentemiz sadece Aracı kurum görevini üstlenmektedir. Şahsi vize başvurularında acentemizin herhangi bir yaptırımı ve sorumluluğu bulunmamaktadır. Tüketiciler bu şartları kabul ederek tura kayıt yaptırmışlardır.

 

 

* Programda ekstra olarak belirtilen geziler yeterli katılım olmaması halinde yapılamayabilir. Veya kişi sayısı yeterli sayının altında ise ve yapılması yolcular tarafından isteniyor ise, tur fiyatı rehber tarafından talep doğrultusunda revize edilebilir. Turların yapılamamasından acentemiz sorumlu tutulamaz. Yerel otoriteler tarafından gezilmesine, gidilmesine herhangi bir sebeple izin verilmeyen gezi ya da turlar yapılmaz. Bu gezi ya da turların yapılamamasından acentemiz sorumlu tutulamaz.

* Tura iştirak eden yolcuların, şahsi eşyaları, çantaları, valizleri kendi sorumluluğunda olup, unutulan/kaybolan/çalınan eşyalardan acentemiz sorumlu değildir. Unutulan eşyaların bulunma durumlarında Ülkeye ve/veya kişiye ulaştırılması sırasında yapılan masraflar eşya sahibine aittir.

* Turun iptali durumunda vize ücreti iade edilmez.

* Gemide tam pansiyon konaklama birinci gün akşam yemeği ile başlar, son gün kahvaltı ile sona erer.

* Tüm dünya cruise gemilerinde olduğu gibi, gemi şirketi, bazı durumlarda, bazı kabinleri misafirlerin satın aldıkları kabin kategorisinin üst kategorisine ücretsiz upgrade edebilmektedir. Genellikle son dakikada, bazı kabin kategorilerinin dolması sonucu ortaya çıkan bu durum tamamen gemi firmasının inisiyatifinde olup, tur firmasının herhangi bir etkisi bulunmamaktadır. 

 

UÇUŞ ile İLGİLİ ÖNEMLİ NOTLAR :

* Uçaklı programlarımızda acentemiz; havayolu ile yolcular arasında aracı konumunda olup, 28.09.1955 Lahey Protokolüne tabidir. Uçuş öncesinde saatler değişebilir ve tüm saatlerin hareket tarihlerinden 48 saat önce teyit edilmesi gerekmektedir. Uçağın ineceği şehre göre parkurlarda değişiklikler olabilir.

* Programlarda havalimanında veya limanlarda acentemiz görevlisi bulunmamakla birlikte turlara katılan kişiler için yapılması gereken Check-in ve boarding işlemleri kişisel işlemler olup, misafir tarafından uçak kalkışı öncesinde havalimanlarında ilgili havayolu kontuarlarında yada on-line olarak havayolu firmalarının internet sitelerinden yapılması zorunludur.

* Uçuşlarda oluşabilecek son dakika rötarları ve kapı değişiklikleri havaalanlarında sesli anons edilmekte ve alanda ki bilgi panolarında gösterilmektedir. Bu bilgiler yolcularımız tarafından takip edilmelidir. Havalimanı içerisinde bu anons ve panoların takip edilmemesinden doğan uçağa binememe durumlarından acentemiz sorumlu tutulamaz.

* Havayolu şirketleri tarafından yapılabilecek saat değişiklikleri ve olabilecek rötarlardan acentemiz sorumlu tutulamaz.

* 28-35(dahil) hafta arası hamile yolcularımız için “uçak ile seyahatinde sakınca yoktur” ibaresi bulunan uçuştan en geç 7 gün önce alınmış doktor raporu gerekmektedir. 35. Haftadan sonraki hamile yolcuların doktor raporu olsa dahi uçuşuna müsaade edilmemektedir. İkiz bebek bekleyen yolcular için bu süre 28 – 32(dahil) haftadır.

* Havalimanında talep edilecek özel lift ve tekerlekli sandalye hizmetleri ile ilgili yolcular tarafından havayolu ile irtibata geçilmesi ve talep edilmesi gerekmektedir. Havayolu acenteleri talep anında bu bilgileri sisteme girmekle birlikte olası aksaklıklardan acentemiz sorumlu tutulamaz.

* Uçuşlarla ilgili son dakika rötarlar ve kapı değişiklikleri havayolu tarafından havalimanında belirlendiğinden yolculara alandaki bilgi panoları (info board) ya da anonslar ile duyurulmaktadır. Bu gibi bilgilendirmelerden acentemizin daha öncesinde bilgisi olması mümkün olmadığından yolcuların alanda bu uyarılara karşı dikkatli olması ve takip etmesi kendi sorumluluğundadır.

* Havayolları genel teamülünde bagaj hakki 30kg ile sınırlandırılmaktadır (Havayolu şirketine göre bagaj hakları değişiklik gösterebilir). Kabin içine alınan el bagajları ise 8kg ile sınırlıdır. Uluslararası kurallara göre tüm uçuşlarda el bagajında 1 litrelik ağzı kilitli poşet içerisinde her biri en fazla 100ml.lik kaplarda sıvı, jel, aerosol taşınabilmektedir. Her yolcu sadece 1 adet poşet taşıyabilir.

* Yolcuların kişisel sebepleri ile kaçırdığı uçuşlardan, kişisel evrak eksikliği, hataları ya da hukuki problemleri nedeni ile uçuşunu gerçekleştirememesinden acentemiz sorumlu tutulamaz.

Vıctorıa Jenna İle Yangtze Nehri Ve Büyülü Çin Fiyat  Tarifesi

Kabin Kategorileri

21 Eylül 2020

Superıor Balkonlu Kabın – 22,5 m2 Kişi Başı

3999 USD

Superıor Balkonlu Kabın – 22,5 m2 Tek kişi

4789 USD

Havalimanı ve Liman vergileri ( dahildir)

550 USD

Vize Ücreti

195 USD

Yorum yazılmamıştır.

5 * Dlx Vıctorıa Jenna İle Yangtze Nehri Ve Büyülü Çin
Formu doldurun, satış temsilcimiz beirttiğiniz süre içinde sizi arasın. Zorunlu alanları (*) doldurmalısınız.
ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLER

* THY ile İstanbul – Shanghai gidiş, Pekin – İstanbul dönüş ekonomi sınıf uçak bileti

* Program içeriğinde belirtilen 5* otellerde oda & kahvaltı otel konaklamaları (Shanghai 2, Xian 2, Pekin 2)

* 5*Dlx Victoria Jenna gemisinde 4 gece tam pansiyon konaklama (Tam pansiyon servis hizmeti gemiye biniş günü Akşam yemeği ile başlayıp, gemiden iniş günü kahvaltı ile son bulmaktadır)
* Programda belirtilen tüm turlar

* Programda belirtilen iç hat uçuşları (Shanghai-Yichang / Chongqing-Xian / Xian-Pekin)

* Havalimanı ve Liman vergileri (kişi başı 550 Usd)
* Programda belirtilen tüm yemekler

* Programda belirtilen havalimanı transferleri

* Seyahat sağlık sigortası. 70 yaş ve üzeri %100 surprim uygulanır (Sigorta aynı zamanda mesleki zorunluluk sigortası olduğundan iptali mümkün değildir)
* Profesyonel Türkçe Rehberlik hizmeti (Minimum 10 kişi olması durumunda verilecektir)

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

* Gemi personeli, yerel rehber ve şoför servis ücretleri (kişi başı 40 Usd)
* Vize ücreti (195 Usd)

* Kişisel harcamalar
* Seyahat İptal sigortası (70 yaş ve üzeri %100 sürprim uygulanır)
* Yurt dışı çıkış harcı

Not: *

5*DLX VICTORIA JENNA GEMİSİ :  
2016 yılında tamamen yenilenen 5* DLX JENNA 113,8 m uzunluğunda 18,8 m genişliğindedir. 378 yolcu kapasiteli gemi içerisindeki tüm kabinler balkonludur. 5 katlı gemi içerisinde 1 ana restoran ve 1 alakart restoran ile 4 adet asansör, üç katlı atrium lobi, 3 adet bar, bir spor salonu, kütüphane, Oasis güzellik salonu,

Müşteri
Hizmetleri

Aklınıza takılan her soruda bizi arayabilirsiniz.
0312 444 17 80
Kampanyalarımızdan HABERDAR OLUN!
Bilgilerinizi güncellemek veya onayınızı geri almak için
info@saltur.com.tr'den veya 0312 425 13 33 no'lu telefondan bize ulaşabilirsiniz.